Pages

Wednesday, June 3, 2015

Crackers din seminte de floarea soarelui si chia, gluten free

 Ingrediente:

 200 gr seminte de floarea soarelui
100 gr seminte chia
2 oua
1 lingurita rozmarin macinat
2 ramurele de rozmarin proaspat
1 lingurita praf de copt
sare

1. Macinam semintele chia si de floarea soarelui, eu mi-am folosit masina de macinat cafea:), si le amestecam cu putina sare, rozmarin macinat si praful de copt.

2. Tocam marunt rozmarinul proaspat si il adaugam si pe acesta in compozitie. Adaugam cele doua oua si amestecam bine cu mana, framantand pana cand obtinem aluatul nostru.

3. Incalzim cuptorul la 200 de grade. Punem aluatul intre doua hartii de copt si il intindem subtire, cat tava. Apoi ridicam hartia de copt cu tot cu aluat si o asezam in tava de cuptor. Mai presaram putina sare peste si introducem la cuptor timp de 30 minute. 

Foarte buni! Ideali sa imi inlocuiasca painea de dimineata!
Data viitoare am sa ii incerc si cu seminte de dovleac. :)

Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment