Pages

Tuesday, January 10, 2012

Salata de rucola cu gref rosu si Pecorino

 Cu aceasta reteta particip la concursul organizat de Electrolux, Cina la Cube Milano.
Asadar, daca citesti reteta mea, te rog mult sa imi lasi un comentariu mai jos pana pe data de 15 februarie. Comentariul tau ma poate ajuta sa ajung sa iau o cina la restaurantul Cube by Electrolux, o experienta unica si cu siguranta de neuitat.
MULTUMEEEEESC!!!!!!!!!

 Am ales sa particip cu o salatica intr-o abordare proprie si personala:), si cum aceasta este cea mai recenta "inventie" a mea in domeniu, am ales sa imi incerc norocul chiar cu salata de rucola si gref rosu.
Ingrediente:
  • rucola
  • gref rosu
  • Pecorino sau o alta branza maturata
  • piper cu lamaie, un mix deosebit cu un gust acrisor picant , de care m-am indragostit:)
  • miere de albine cu lamaie, un gust dulce acrisor (este o miere ce contine si suc de lamaie, daca nu gasiti cred ca puteti amesteca voi singuri aceste doua ingrediente)
  • ulei de masline extravirgin
Spalam rucola si o punem pe un platou. Desfacem greful rosu in felii si le curatam de pielita. Il rupem bucatele si il adaugam peste rucola. Razuim cateva felii de pecorino sau o alta branza maturata. Presaram peste piperul cu lamaie si adaugam ulei de masline si miere de albine cu lamaie.

Este o salata foarte simpla si foaaaarte bunaa, cu un gust dulce, acrisor, picant. Mie imi place la nebunie. Sper sa va placa si voua:)
 Giovanna

20 comments:

  1. Super buna salatica! Am gustat-o si eu cu alta ocazie :). Numai buna pentru perioada aceasta de dupa sarbatori, in care fiecare ne dorim sa dam jos ce am acumulat.

    ReplyDelete
  2. Mi-a lasat apa in gura salata ta! arata bestial si sunt absolut sigura ca mi-ar placea la nebunie!!!!!

    ReplyDelete
  3. Foarte bine arata si cred ca este foarte gustoasa.Succes i ti doresc sa gastigi cina si sa ne povestesti cum a fost.

    ReplyDelete
  4. superba salata, mai ales ca eu ador rucola ♥
    te pup si bafta!

    ReplyDelete
  5. faina reteta!! bafta giovanna:) sper sa castigi!

    ReplyDelete
  6. Hmmmmmmmmmmm.super buna............E delicioasa si foarte usoara.....ii recomand la toti!!!

    ReplyDelete
  7. hmmm.....deja am apa in gura :)) sper sa o gust curand......bafta multa !

    ReplyDelete
  8. Foarte frumoasa reteta si pozele sugestive.
    Felicitari!!! Bafta multa!!!

    ReplyDelete
  9. superba salata si delicioasa.bafta multa !

    ReplyDelete
  10. E chiar minunata !!! Sanatate curata as zice eu! Multa bafta draga mea!

    ReplyDelete
  11. sounds very appetizing...will deff try it out! noroc si bafta! you'r such a domestic goddess with all your cooking and cakes and everything you share! keep it up...mai invatam si noi ceva! :)

    ReplyDelete
  12. @ daria simona - none has ever called me a godess before!!!!!!!!!!! you have so won yourself an invite to my house when you visit cluj again:))

    ReplyDelete
  13. E interesanta si tentanta combinatia! Bafta multa!

    ReplyDelete
  14. iti tin pumnii fata draga, se vede ca you're doing it with passion, that's why everything turns out to be so beautiful and tasty. You're an inspiration!

    ReplyDelete
  15. Ce bine arata si mai e si prietenoasa cu silueta, dupa cate vad eu! Succes! Asteptam poze de la Milano! :P

    ReplyDelete
  16. se pare ca tot ce iese din mainile tale are de-a face cu magia. arata f bine si sunt convinsa ca e delicioasa. o incerc si eu.

    ReplyDelete
  17. O reteta foarte interesanta si pun pariu ca e si delicioasa

    ReplyDelete
  18. Ce frumoasa prezentare i-ai facut,ai salate sanatoase pt trup si suflet :-))

    ReplyDelete