Pages

Wednesday, December 17, 2014

Prajitura cu branza de vaca si stafide, guilt free:)

Si pentru ca mama inca ma mai ispiteste, cu prajitura cu branza de vaca si stafide, si pentru ca imi e foarte greu sa imi pun pofta in cui,:) m-am gandit sa o reinterpretez eu dupa nevoile mele actuale.
Si mi-am gandit-o astfel incat sa o mananc fara sa ma simt vinovata:) cand am pofta de asa ceva.

Din start ar trebui sa va avizez, ca reinterpretarea mea nu are nimic de a face cu prajitura la care ravneam initial:))))
Dar va pot spune ca e f buna, si mai mult, e si guilt freeeee!!!!!!

 Ingrediente:

1 kg branza de vaci
4 mere
2 pumni nuca macinata
1 cana fulgi de ovaz
scortisoara
250 gr stafide
2 oua
coaja rasa de la o lamaie
cateva bucati miez de nuca

 Pentru blat: 
Am facut un piure din 3 mere si un pumn de stafide, la care am adaugat nuca macinata, scortisoara si fulgii de ovaz. Am amestecat totul bine si am intins compozitia intr-o tava cu inel.


Pentru crema de branza:

Am amestecat branza cu cele 2 oua, coaja rasa de lamaie, restul stafidelor si le-am pasat putin cu mixerul vertical sa se mai zdrobeasca din stafide, astfel sa indulcim putin natural compozitia de branza.
Am turnat peste blat compozitia rezultata si am pus deasupra felii din cel de al 4-lea mar, cateva bucati de nuca si am presarat scortisoara.
Am introdus la cuptor tava aprox 40 minute la 220 grade. 
 

Savurati! si nu va ingrijorati! nu acopera sixpack-ul:)))
Giovanna

No comments:

Post a Comment