Pages

Tuesday, February 14, 2012

Capsuni in ciocolata

O idee foarte simpla pentru un desert gustos impreuna cu cei iubiti: cutie de ciocolata plina de capsuni trasi in ciocolata.
Eu am folosit doar ciocolata alba, pentru ca fiica mea este alergica la cacao.
Spalati capsunii si ii uscati cu un prosop de hartie. 
Topiti ciocolata la microunde si apoi scufundati capsunii pana la jumatatea lor in ciocolata.
 Ii asezati pe hartie de copt si ii lasati sa se intareasca ciocolata.

 Puneti ciocolata ramasa intr-o punga, ii taiati varful putin si apoi trasati dungi peste caspuni.
Puneti la frigider sa se intareasca.
Pentru cutia de ciocolata, eu am folosit caserola de plastic in care am cumparat capsunii. Am imbracat-o toata in ciocolata si am pus-o cateva minute la congelator.

Cu grija scoateti cutia de ciocolata din forma de plastic si o folositi sa puneti capsunii glazurati in ea.

 
Deliciosi!!! 
Giovanna

7 comments: