Pages

Sunday, October 30, 2011

Pulpe de pui dulci-picante si cartofi la cuptor in lapte de cocos


Dulcegarii culinare este un blog descoperit relativ curand dar care foarte repede s-a convertit intr-unul din blogurile mele preferate. Antonina, a facut aceasta reteta cu costite de porc, eu cum nu consum carne de porc am ales sa o fac cu pulpe de pui si cateva amprente personale:)


1,5 kg de cartofi, curatati si taiati in bucati mari, ii punem intr-o tava apta pentru a fi introdusa la cuptor. Turnam peste putin ulei de masline, o conserva lapte de cocos ( a mea era de 400 gr) si presesaram urmatoarele: sare de mare,  maghiran uscat, scortisoara, boabe piper rosu, curry praf, 2 ardei uscati Cayenne.
Referitor la cantitati, eu am presarat cu mana sa imi acopere toata tava de cartofi, dar la Antonina gasiti si cantitati mai exacte:)

 Intr-un alt vas termorezistent punem o tavita pulpe de pui superioare, dezosate si fara piele, peste care adaugam urmatoarele: 4 linguri cu varf de chutney de mango, mustar dijon, sare de mare, piper boabe rosu, 5 catei usturoi taiati marunt, seminte chimen, seminte negrilica, maghiran uscat, 1 borcan bambus conservat si putin ulei de masline.
Amestecati mirodeniile adaugate astfel incat sa acoperiti toate pulpele si introduceti ambele tavi la cuptor aproximativ o ora si 20 minute la 240 grade.



A fost ceva absolut fenomenaaal!!!  


Savurati! Giovanna

4 comments:

  1. Interesanta reteta. Nu am mancat (baut) lapte de cocos niciodata.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. mamaaa ce fain arata.si eu "savurez" blogul Antoniei.pupacei

    ReplyDelete
  3. Giovana nu stiu de ce, ca doar sunt inregistrata si pe blog-ul asta..dar nu-mi apare in tabloul de bord, decat cel cu torturile culinare cu care ma omori cu zile!! Ma bucur tare ca v-a placut combinatia!! multumesc pentru increderea acordata!! pupici

    ReplyDelete