Pages

Wednesday, January 26, 2011

Olivada - pate de masline negre


mmmm... o pasta extraordinar de buna. 
Eu o fac f des ca si aperitiv. O puteti servi cu paine sau crackers. Eu am folosit painica mea cu faina de canepa si seminte.

Aveti nevoie de 250 gr masline negre fara samburi, 1 catel de usturoi si putin ulei de masline. Le pisati toate cu mixerul vertical si gata, in cateva secunde aveti un aperitiv extraordinar.
Merita incercata!
Serviti cu rosii uscate in ulei si frunze de busuioc proaspat.

Giovanna


2 comments:

  1. iti multumesc mult pentru inspiratie.gatesc zilnic si de fiecare data incerc ceva interesant.cateodata nu am inspiratie.retele tale sunt binevenitepentru mine.o sa o fac.pupici

    ReplyDelete
  2. Foarte interesant, n-am mancat niciodata, dar imi plac maslinele, trebuie incercat pateul tau!

    ReplyDelete