Pages

Monday, April 23, 2012

Electrolux ma invita la cina regala

Eletrolux invita 5 bloggeri la o Cina Regala la Palatul Elisabeta impreuna cu A.S.R Principesa Margareta.

Pentru a putea participa a trebuit sa alegem una dintre retetele indicate pe site-ul Electrolux, retete care se regasesc si in Cartea Regală de Bucate a Principesei Margareta, si sa o pregatim intr-o maniera personala. 
 Eu am ales Tarta de lamaie Simeon II

Aportul meu la acest desert clasic regal a fost sa ii dau un " modern twist" si anume condimentele! 

Iata si varianta mea:


La baza de biscuiti si unt clasica, eu am adaugat o lingurita de ghimbir pudra, o lingurita de nucsoara, o lingurita de scortisoara.

 Peste patul de biscuiti a urmat crema. Aici am adaugat coaja de lamaie taiata bucatele mici.

 Iar peste am pus bezeaua, fara nici o modificare.

 Si asta este tarta mea de lamaie. Absolut delicioasa! Nu a mai ramaas nimic din ea:)
Va recomand sa o incercati.
Iar pentru voi cititorii mei, va astept si maine cu o mica surpiza pentru voi:)


Giovanna

7 comments:

  1. te cred ca-i buna! as incerca-o, mi frica ca nu se va face bezeaua:) bafta

    ReplyDelete
  2. eram sigura ca te vor invita! :D

    ReplyDelete
  3. Arata foarte bine!!! Sper sa castigi. Succes.

    ReplyDelete
  4. Tot tarta asta am ales-o si eu .Sper sa ne cunoastem cu ocazia asta! Bafta si tie si mie!

    ReplyDelete
  5. In tarte sa ne batem!!! ce fain!Iti recomand samburele tonka,este demential !!!!!!toate aromele alea cunoscute,scortisoara,ghimbir,cardamom,nuscsoara si inca ceva sunt in el.Sper sa ne intalnim la palat la cina ,iti voi face cadou niste samburei din aia.Nu ca sa ma premiezi pe mine acum si chiar daca eu nu ma calific,cadoul ramane al tau.Am vrut sa-l folosesc la tarta mea,da'atata am fost stresata de mereng si de c..tul de posh al meu,ca o sa-ti p[ovestesc altadata cum duiul s-a infip[t direct in crema,de 2 ori,in timp ce decoram,a doua oara,ca prima oara doar m-am intors o clipa cu spatele si am ars bezeaua.Dar toate astea n-au de a face cu concursul tau cu cadoul asta frumos.Tarta mea este cu lamaie verde (ador aroma ei) si colorata cu ceai matcha.Asta cred ca am pus cam mult.Ori bei cafea esspreso, ori manaci o felie de tarta de-a mea,efectul e acelasi.Sta matza in coada!Eu am mai adaugat putin amidon la crema,pentru ca mi s-a parut ca fara felia nu se taie frumos,desi la tine s-a taiat bine.La mine prima data a fost cam mostrofontita.

    ReplyDelete