Pages

Monday, January 19, 2015

Tagliatelle de morcovi cu piept de pui

 Dragii mei, 
aceasta mancarica are si o poveste. 
Am modificat-o de doua ori, pentru a o adapta cerintelor mele la momentul respectiv. E dovada faptului ca omul se schimba si isi schimba gusturile si ideeile.
Cand fetita mea era bebe, si i-am inceput diversificarea, ii fierbeam morcovii cu miere si usturoi, apoi ii pisam impreuna cu pieptul de pui. Era atat de buna, ca mancam si eu din ea:), asa incat a fost obligatoriu sa o transform in ceva si pt noi. O faceam apoi cu paste si puneam peste putina smantana dulce. Un deliciu..... Iar acum ca sunt intr-o faza mai "healthy style" :) am modificat-o din nou, sa nu ma mai simt vinovata cand o mananc:)
Asadar,
 ingredientele:
1 kg morcovi
3 catei de usturoi
2 ramurele rozmarin
400 gr piept de pui taiat bucatele
sare
ulei de samburi de struguri

1. Curatam morcovii si cu dispozitivul de curatat legume ii feliem subtire in intregime. Atentie la degete!:))
2. In putin ulei de samburi de struguri, punem rozmarinul si usturoiul taiat marunt la prajit. Eu nu las sa se prajeasca usturoiul, il las doar putin, cat sa se elibereze aromele.
3. Adaug morcovii peste, amestec de cateva ori si adaug si bucatile de carne de pui. Torn peste 1 cana de apa si adaug putina sare. Las sa fiarba totul sub capac pana cand scade apa de tot.
Serviti ca atare! 

Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment