Pages

Sunday, January 23, 2011

Creveti cu usturoi flambati in cognac

Si din nou sotul meu invitat in bucatarie:) O sa vedeti ca este des invitat la noi in bucatarie:) Ne gateste numai bunatati.
Acesta este una din bunatatile aflate sub semnatura lui.

Ingrediente:
  • creveti
  • usturoi
  • ulei de masline
  • patrunjel verde taiat marunt
 Spalati si decorticati crevetii daca e cazul si ii puneti pe un prosop de bucatarie din hartie.

 Intr-o tigaie puneti la prajit in ulei de masline cateii de usturoi taiati felii ( sotul meu a pus 6 catei) si noi am pus si 1 ardei piscator din aceea mici uscati. (nu mai stiu cum se numesc in romana).

 Adaugati crevetii si amestecati.
Asa arata cand sunt facuti si la etapa asta deja este un miros in bucatarie atat de imbietor ...

Cand sunt facuti turnati putin cognac peste ei.

Apoi flambati:)

Dupa ce se sting flacarile puneti tigaia inapoi pe foc si adaugati patrunjel verde tocat marunt. Mai lasati putin si stingeti focul.

Serviti cu o bagheta de paine proaspata. Este ceva extraordinar de bun!

Eu am mai facut langa desi nu e nevoie si un dip de avocado cu usturoi.

Am pisat 2 avocado cu 2 catei de usturoi si putin suc de lamaie pentru ca sa nu se oxideze avocadoul.
Este un dip f bun. 
Giovanna

2 comments:

  1. ador crevetii!foarte buna reteta,multumesc mult,o sa o fac.pupici.

    ReplyDelete
  2. Foarte apetisanta reteta. Merita incercata.

    ReplyDelete