Pages

Sunday, October 6, 2013

Salata de jambon cu fructe

 Ingrediente:

spanac baby
rucola
jamon serrano in fasii subtiri
smochine
gref alb
gref roz
ceapa verde
lime
ulei de arahide
1 tulpina de lemon grass
1 anason
1 lingurita de ghimbir macinat si cardamom 
5 cuisoare, macinate
 
 
 Pe o farfurie punem un pumn de spanac si unul de rucola.
Curatam greful roz si alb si presaram bucati peste salata. Spalam si taiem smochinele in 4 si le adaugam la salata. 
Rupem fasiile de jambon in bucati si le adaugam salatei.

Pentru dressing, prajim putin ceapa verde, coaja razuita de la 1 lime si lemon grass-ul  cu restul condimentelor in uleiul de arahide. Nu foarte mult, cat sa de intrepatrunda aromele si il preseram peste salata.
Fenomenalaaaa!!
Decorati cu felii de lime si cu anasonul folosit in dressing.

Savurati! Giovanna

4 comments:

  1. Arata intr-un mare fel! Unde se gaseste lemongrass?..

    ReplyDelete
  2. eu am gasit la cora fresh odata, si mi-am congelat, iar acum am folosit freeze dry de la lidl, intr-una din saptamanile asiatice au adus borcane cu condimente, printre care si lemon grass.

    ReplyDelete
  3. imi place combinatia -inedita , interesant blog!!

    ReplyDelete