Pages

Friday, May 17, 2013

Omleta din albusuri de ou cu pleurotus si usturoi verde


Am sa introduc si o rubrica "mic dejun", eu care nu mancam la micul dejun niciodata!!:)
In sfarsit am inteles ca trebuie sa mananc regulat, des si sanatos, asa incat breakfastul este un must acum.

4 albusuri de ou
2 ciuperci pleurotus taiate marunt
1 fir de usturoi vrede taiat rondele
1 lingura ulei de masline

Prajiti 1 minut ciupercile cu usturoiul verde, adaugati albusurile de ou batute si nu va ramane decat sa le savurati cu o felie de paine de casa plina de seminte:)


Si acesta este un breakfast plin de proteine care ma sustine in  noua mea aventura de a manca mai sanatos si a deveni fit. 

Eu aleg sa elimin galbenusul pentru ca este cel purtator de bolile transmisibile omului, pentru ca 1 singur galbenus are colesterol in cantitate aproape egala cu necesarul nostru zilnic. Puteti sa il consumati daca doriti din cand in cand dar nu zilnic, si nu 4 oua pe zi:))

Va pun mai jos un tabel nutritional al albusului de ou, si unul al oului intreg, concluziile le trageti voi!
Giovanna

No comments:

Post a Comment