Pages

Thursday, January 27, 2011

Brie cu gem de coaja de portocale si nuca la cuptor



Un aperitiv cald excelent!
O combinatie extraordinara apreciata de toti cei ce au gustat-o la mine iar de noi nici nu mai spun:)
Ingrediente:

2 buc branza brie
1 borcan gem din coaja de portocala
1 buc ghimbir, de marimea unei nuci
1 pumn nuca prajita putin in tigaie, fara adaos de grasime
2 mere mari, pt servit

Puneti branza brie intr-un vas apt pentru a fi introdus la cuptor. Razaliti ghimbirul si amestecati-l cu gemul de portocale si turnati peste brie.  Apoi presarati nuca, si introduceti la cuptor timp de 30 min la 240 grade.

Serviti cu felii de mere. Un deliciu!
Savurati! Giovanna

9 comments:

  1. numa retete interesante:))) de retinut si incercat:)

    ReplyDelete
  2. suna interesant, nu prea combin eu brinza cu fructele, dar sigur ar fi buna cu dulceata de portocale facuta de mine :)

    ReplyDelete
  3. @ just me - merita incercata. noi o repetam de multe ori. e delicioasa. si sa stii ca a placut si invitatilor mei de fiecare data. deci nu sunt doar eu.

    @ cccris- dar tu cu ce combini branza? eu cu fructe proaspete, fructe uscate deci gemul este doar ceva normal, ca tot din fruct e. ah da si cu crema de acetto balsamico si miere mai combin branza. in rest nu stiu. zi-mi si mie. poate imi va place. nu fi secretoasa.

    ReplyDelete
  4. brinza, dar nu d'asta ca nu-mi place, o combin, de obicei, cu rosii, macaroane, oua, cascaval si sunca :P Dar o sa-i fac intr-o zi sotului asa ca tine, sigur o sa-i placa, il dau gata ;)

    ReplyDelete
  5. ps: sau o maninc mai romaneste cu rosii si paine :))

    ReplyDelete
  6. @ cccris- :) asa romaneste manac si eu de mor dar telemea. eu imi fac paltouri de branzeturi (brie, camembert, gorgonzola, etc si le combin cu ce ti-am zis mai sus. dar branza ro si eu ca tine, si pe langa rosii si ceapa verde cat de multaaaaa.

    ReplyDelete
  7. Giovanna, am vazut scris pe o cutie cu branza cu mucegai alb ca nu este comestibila crusta. Dar pe restul de cutii - alti producatori de acelasi tip de branza - nu scria. Cum ma descurc? Sau sa iau de bun ca dk scrie ca nu se mananca ma conformez, daca nu scrie inseamna ca se mananca....

    ReplyDelete
  8. @ llaavviinniiaa - la brie se mananca. eu am mancat-o din totdeauna si totzi cei din anturajul meu al fel. inca nu am depistat efectele secundare:))) nu stiu ce sa iti zic. in orice caz daca scrie pe ambalajus branzei tale ca nu se mananca atunci eu nu as manca. dar este branza brie?

    ReplyDelete
  9. Uite ca nu mai tin minte... S-ar putea sa fie Camembert, pentru ca eu Camembert am si luat (nu insa pe cea cu crusta interzisa...).
    Numai bine!

    ReplyDelete