Pages

Sunday, December 19, 2010

Bruschette Valenciene:)))


Le-am denumit bruschete pentru ca gustul este cel al bruschettelor cu rosii pe care obisnuim sa le mancam peste tot, doar ca modul de preparare este diferit.

Rosiile (noi am pus 3 rosii mari) le taiam in jumatate si le dam pe razatoarea mare, adaugam doi catei de usturoi pisati, putin ulei de masline si amestecam. Sarati si piperati dupa gust. 
Apoi prajiti painea si puneti pasta de rosii pe paine. Este un aperitiv tipic Valencian, care noua ne place ff mult tuturor, este f sanatos si mai practic la mancat decat varianta italieneasca, pt ca nu mai cad cubuletele de rosii de pe felie cand muscam din ea:)))
Noi am adaugat si basilicum proaspat taiat marunt.



Serviti cu Jamon Serrano sau cu seminte de canepa.

Savurati! Giovanna

3 comments:

  1. ai drepatate.....parca si pe mine ma enerva ca picau bucatile de rosii:) buna varianta....:)oricum ar fi este tare buna bruschetta:)

    ReplyDelete
  2. Adica pan con tomate nu?:)) La Barcelona cu asta ne-a servit inainte sa ne ne aduca paella comandata. Si eu am facut atunci dupa ce am venit din Spania, acum am uitat:)) Ne place dar nu se compara cu alea de acolo:)
    Pupici

    ReplyDelete
  3. @ just me - asa e este e buna oricum, noi nu o mai facem varianta italieneasca. e mult mai practic asa.

    @ bianca - da pan con tomate. e tare bun si sanatos.

    ReplyDelete