Pages

Saturday, January 31, 2015

Healthy pancakes

 Si pentru ca sotul meu insista sa faca pancakes dimineata, a trebuit sa imi fac si eu!:) Si ca sa evitam sa ajungem pufosi ca pancakes-urile sotului meu:) am incropit o varianta mai sanatoasa, fara zahar, fara gluten si totusi buneeeeee!!!!

Ingrediente pt o portie:

2 albusuri ou
1 banana
1 lingurita scortisoara
2 linguri in macinat
2 capsuni
un pumn mure congelata
1/2 lingurita ulei de cocos

1. Puneti albusurile, banana, scortisoara si inul macinat intr-un recipient si mixati totul cateva secunde cu mixerul vertical.
2. Ungeti o tigaie de teflon cu ulei de cocos, si turnati compozitia in 3 cercuri aproximativ egale. Intindeti putin compotizia, avand grija sa lasati spatiu intre pancakes ca sa nu se lipeasca. Lasati la prajit la foc mediu, pana cand vedeti bule deasupra. Acesta este momentul cand le intoarceti si pe partea cealalta.
3. Puneti murea pe foc, cat sa se dezghete si lase putin sirop. Daca mancati cu zahar, puteti adauga 1 lingurita zahar si 1 de apa si lasati sa fiarba putin sa aveti un sirop mai gros. Eu evident am facut varianta fara!
4. Taiati capsunii felii, si aranjati totul in farfurie.

Savurati! Giovanna

Reteta publicata intai pe www.ironteam.ro

No comments:

Post a Comment