Pages

Tuesday, January 11, 2011

Pulpe de pui cu usturoi si rozmarin la cuptor

Astazi am avut un singur tort de decorat, asa ca am avut timp si pentru gatit :)

Ingrediente:
  • pulpe de pui
  • cartofi
  • usturoi
  • rozmarin
  • un pahar vin alb
  • ulei de masline
  • sare & piper
Nu am scris cantitati, pentru ca puteti face totul dupa necesitati si dupa gustul fiecaruia. 
Am curatat cartofii si usturoiul. Am pus in tava cartofii curatati si taiati iar peste am presarat sare si piper si am pus cateva ramurele de rozmarin proaspat. Eu am pus si cativa catei de usturoi asa in coaja ( in stil valencian:))) printre cartofi pentru ca mie imi place mult. Peste am pus pulpele de pui pe care le-am crestat si le-am impanat cu bucatele de usturoi. 
Apoi am turnat un pahar de vin alb in tava, si putin ulei de masline peste pulpe. Am mai adaugat cativa cartofi si am sarat si piperat din nou. 
Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor pt aprox 1 ora dupa care am luat jos folia si am mai lasat 15 minute fara folie. 

Au iesit ff bune. Fara prajeala, cu gust de usturoi, rozmarin si vin alb, sanatoase si buneeeee.
Puteti inlocui rozmarinul cu orice alta planta aromatica care va place, iar vinul il puteti omite daca nu va place.
Pofta buna ! Giovanna

7 comments:

  1. Yamy...o mancarica pe gustul meu. Simpla de facut si foarte buna.

    ReplyDelete
  2. @ bianca - asa e. simplu si bun.

    ReplyDelete
  3. Mmmm, delicios... Mi-e o foameeee... Sigur o sa ma inspir si eu din reteta asta zilele urmatoare. Multumesc!

    ReplyDelete
  4. Hola Chicas!!
    Como me gusta este nuevo blog vuestro, pero por favor, poned un traductor para que podamos leer las recetas correctamente.
    Ya que por esta cocina hay recetas muy interesantes.

    Gracias y os felicito.
    Un abrazo.

    ReplyDelete
  5. @ angighita - e simplu si bun. fetitei mele nu i-a placut gustul de vin care se simtea si in cartofi, asa ca poate ar trebui sa il omiti sa manance si pitica ta. te pusi.

    @ isabel - hola guapissima. qe guto tenerte por aqui tambien. tienes razon. estos dia spondre el traductor. un besote.

    ReplyDelete
  6. se ven muy ricos esos pulpos ,y los ingredientes y tu buena mano se nota ,me encantaron ,me quedo en tu blog para acompañarte y compartir recetas de nuestras raíces,muchas bendiciones para tí y tu blog,abrazos.

    ReplyDelete
  7. Gracias Giovanna, eres un sol.
    Ahora puedo copiar esta rica receta de pollo sin problemas.

    Un abrazo.

    ReplyDelete