Pages

Thursday, February 3, 2011

Paella de marisco

 Taiati o sepie in bucati si o puneti la prajit intr-o paella cu putin ulei de masline.

 Adaugati crevetii intregi si ii lasati sa se prajeasca.
 cand sunt gata ii scoateti din paella si ii rezervati. Sepia ramane!

 Adaugati doua rosii razalite, o ceapa taiata marunt si doi catei de usturoi taiati marunt si amestecati.

 Adaugati orezul, colorantul pt paella sau sofranul, si putina boia dulce.  Amestecati si mai lasati la prajit aprox 1 minut.
 Apoi adaugati supa de peste facuta in prealabil. Raportul orez supa este de 1:3. Amestecati pentru ultima data in paella!

Cand fierbe si deja incepeti sa vedeti orezul adaugati si cateva bucati de creveti decorticati.

 Cand este aproape gata, aranjati in paella crevetii pratiti la inceput si cateva midii si lasati pana se absoarbe toata supa.
Si aici aveti paella de marisco numai buna pentru a fi savurata.
Lasati-o 5 min sa se odihneasca inainte de a o consuma.
Serviti cu lamaie stoarsa peste.

Pofta buna! Giovanna


2 comments:

  1. aprobat!pe gustul meu,ador fructele de mare,paella.multumesc,Giovanna!!!!noapte buna.

    ReplyDelete
  2. Ioi ce buna trebuie sa fie!!! Ma invit si eu la o poertie:))
    Imi place paella si imi e ciuda ca eu nu am tigaie dinasta. Dar poate nici nu as stii sa o prepar asa dar m-as stradui.
    Pupici

    ReplyDelete