Pages

Sunday, February 13, 2011

Chocolate body paint

Si pentru ca maine este Valentine's day va propun o reteta homemade  de chocolate body paint:)
Eu am facut 3 gusturi: cafea, menta si iute

In 3 craticioare punem cate 100 ml de frisca. In prima adaugam 2 lingurite de cafea ness, in a doua punem o legatura de menta iar in a treia 3 ardei cayenne. Le punem pe foc pana cand fierb dupa care le lasam aprox 15 minute ca toate aromele sa patrunda bine in frisca. 
Frisca cu menta si ardei cayenne o strecuram si apoi punem cate o tableta de ciocolata cu lapte (sau amaruie daca va place) in fiecare si le punem din nou pe foc, amestecand pana se topeste ciocolata.
Turnati fiecare crema de ciocolata intr-un recipient, iar apoi va folositi voi imaginatia:)
Nu uitati de pensula!!!:)
Eu am pus ingredientul secret in fata fiecarui recipient doar pt voi, dar sa nu faceti asta. Astfel va trebui sa ghiciti ce este fiecare gustand-o.
  Have fun!

4 comments:

  1. Ce faza!!! Si eu am facut ceva cu menta si frisca azi:))
    Interesanta reteta.
    Pupici

    ReplyDelete
  2. @ just me - yap:))))
    @ bia - multumesc de vizita. te pup.

    ReplyDelete
  3. poate fi folosita si lingurita, adica mancata!

    ReplyDelete