Pages

Monday, November 7, 2011

Lasagna cu spanac, gamberetti si ton

O reteta care necesita ceva timp de preparare, dar care, odata facuta, este absolut fabuloasa:)
 Intai de toate punem la fiert foile de lasagna conform instructiunilor de pe ambalaj. Intre timp trecem la umplutura si sosul bechamel.

 Intr-o tigaie adanca si destul de mare punem la prajit 4 morcovi  mari razaliti, 2 cepe taiate marunt si 5 catei usturoi taiati si ei relativ marunt.

 Dupa aproximativ 3 minute adaugam si o conserva rosii pisate si 2 pungi spanac congelat a 400 gr si lasam sa fiarba.
Dupa ce s-a dezgetat putin spanacul din poza am mai adaugat o punga:). Nu mi-a incaput totul de la inceput.
 Cand spanacul este tot desfacut adaugam si aproximativ 400 gr gamberi. 

 Dupa ce s-au fiert si crevetii nostri, adaugam doua conserve ton in bucati mari. Lasam sa fiarba sa  mai scada din apa si separat pregatim un sos bechamel. Eu am pus o bucata mare de unt la topit, am adaugat peste 3 linguri cu varf de faina alba, am amestecat si am adaugat lapte treptat neoprindu-ma din amestecat:) La sfarsit am adaugat si nucsoara macinata.


 Intr=o tava de cuptor am pusun strat foi lasagna, un start amestec spanac cu gambe si ton, peste alt strat foi lasagna, putin bechamel si din nou amestecul de spanac.
 Peste ultimul start de foi lasagna, am pus sos bechamel si parmezan razalit.

 Punem la cuptor pana vedem ca se rumeneste bine, si apoi savuram bunatate de lasagna:)

 o felie inca calda:)

si aici pranzul Rebecai din ziua urmatoare:)
Super buuun!
Giovanna

5 comments:

  1. O grozavie!!! mi-ai facut o pofta de zile mari! pupici

    ReplyDelete
  2. as manca cu placere lasagna oricand si la orice ora!like!!

    ReplyDelete
  3. Eu iubesc lasagna cu carne,cu ciuperci,cu alte legume,dar cu spanac nu am incercat :) Nu il pot manca,oricat as incerca,cred ca sunt defecta :|

    Se simte tare gustul lui?Daca incerc reteta sa stiu daca numai sotul si copilul mananca :))

    ReplyDelete