Pages

Tuesday, April 3, 2012

Limonada cu ghimbir si miere

 Ingrediente:
- 4 lamaii
- 125 gr miere de albine
- 100 gr radacina ghimbir
- apa

Mai intai de toate preparam siropul de ghimbir cu miere.  Punem la foc mierea cu o cana de apa si lasam sa fiarba. Cand incepe sa fiarba, o luam de pe foc si adaugam ghimbirul razuit fin. Lasam o jumatate de ora sa se raceasca.
Intr-un recipient de sticla punem sucul celor 4 lamai, adaugam siropul de ghimbir strecurat si completam cu apa dupa gust.
Pentru decor si gust:) puteti adauga si felii de lamaie, gheata si cateva frunze de menta.
Eu o fac foarte des. Ne place foarte mult.
Giovanna

6 comments:

  1. vai ce sete mi se facu...sa sti ca tre sa-mi notez sa iau ghimbir sa fac si eu:)

    ReplyDelete
  2. @just me - e super buna. Hot:) afrodisioac si extrem de sanatos. ghimbirul e un absolut must in alimentatia tuturor. e radacina minune:)

    ReplyDelete
  3. Si eu fac des limonada dar fara ghimbir. Trebuie sa incerc si eu. In schimb folosesc intotdeuna lime pt ca imi place aroma lor.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Vad ca-i la moda limonada asta,musai s-o fac si eu !

    ReplyDelete