Pages

Tuesday, January 25, 2011

Masca cu banana, iaurt si miere de albine

Si din nou o reteta naturista si homemade recomandata de renumitul Dr. Oz.
De aceasta data o masca contra ridurilor, botox-ul 100% natural al lui Dr. Oz :)

Pisati o jumatate de banana cu furculita, adaugati peste 1/4 iaurt simplu (eu am pus o lingura plina cu varf) si o lingura de miere de albine. Apoi o intindeti pe fata si lasati sa actioneze 15 min dupa care va clatiti si ... veti arata minunat!!!

Eu am incercat-o si dupa mine functioneaza! cu siguranta o voi repeta for ever de aici inainte.
O recomand!!!!  Daca o incercati sa imi spuneti parerea voastra. Mie mi-a placut la nebunie.

Giovanna

3 comments:

  1. yupppppppppiiii.mersi mult.o sa incerc botoxul asta.te puuuuup

    ReplyDelete
  2. tocmai am incercat-o! fantastic, minunata!

    ReplyDelete
  3. @ petrutza - asa-i?? super buna. si all natural!

    ReplyDelete