Pages

Monday, April 14, 2014

Crostini cu pesto de leurda, mozzarela si rosii cherry

 Ador leurda, ador pesto-ul, in ultima perioada ador sa mananc mai sanatos:), asa incat am facut un pesto de leurda mai slab caloric decat de obicei, cu mai multa proteina si mai sanatos.

Ingrediente:

2 legaturi leurda
5 linguri seminte de canepa
4 linguri ulei de masline

Am pisat totul cu mixerul pana cand s-a facut o pasta si l-am servit pe paine prajita cu mozzarela si rosii cherry.
Super bun si foarte sanatos!
Pentru reteta mea de paine dati click aici.

Savurati! Giovanna

2 comments:

  1. Arata excelent. Si eu iubesc leurda.
    Seminte de canepa nu am folosit niciodata, dar am citit despre ele si cred ca le voi incerca...

    ReplyDelete
  2. Linistita, mie sincer imi place mult mi mult asa cu seminte de canepa, decat cu parmezan si seinte de pin in varianta originala, mult mai light si mai savuros zic eu:)

    ReplyDelete