Pages

Thursday, October 13, 2011

Tarta cu prune si nuca

Stiu ca a cam trecut sezonul prunelor, dar am sa postez azi cum fac eu tarta cu prune. Este atat de bunaaa.... am facut-o de atatea ori sezonul acesta, si de fiecare data foarte apreciata de toti cei ce au incercat-o, si nu putini la numar:)

Ingrediente:
  • aluat foietaj
  • prune curatate de samburi si taiate in jumatate
  • zahar brun
  • scortisoara macinata
  • miez de nuca

 Intindeti aluatul de foietaj de cumparat:) in forma de tarta unsa cu unt si presarata cu faina in prealabil, apoi intepati cu furculita din loc in loc aluatul.

 Prunele taiate in jumatate le asezati in tava, presarati peste zahar brun si multa scortisoara macinata. Apoi presarati si miezul de nuca. Combinatia de nuca cu prune este atat de buna...  eu si gemul de prune il fac tot cu nuca. Este extraordinar!

 Din putinul aluat ramas de pe marginile formei de tarta, il framantam, il intindem din nou si taiem din el fasii pentru a acoperi tarta. Punem tarta la cuptor pana vedem ca este rumenita bine.

si apoi savuram minunatia de tarta:)
Pofta buna! Giovanna

4 comments:

  1. ce bine arata, sa nu mai zic cat de repede se face:)trebuie s-o incerc:)da-o naibii de dieta:)))

    ReplyDelete
  2. Exact asa o fac si eu mai putin nuca. Am sa incerc si asa..la anul:)

    ReplyDelete
  3. minunata ideea ta de a folosi aluatul frantuzesc.arata bine tarta.pupici

    ReplyDelete