Pages

Tuesday, December 14, 2010

Paste cu somon afumat a la "Liga"

"Liga" este un bar restaurant al clubului CFR din Cluj, unde mie imi place sa mananc  f mult. Iar aceasta este varianta mea. Noua ne place enorm de mult. Toti 3 repetam cand se termina portia din farfurie:))

Ingrediente:
  • paste ( care va plac voua, eu aveam in casa farfale)
  • smantana dulce pentru gatit ~ 500 gr
  • somon afumat - 200 gr
  • unt
  • o ceapa rosie mica

Puneti pastele la fiert cu putin ulei si sare si pana se fierb acestea preparam sosul.

 Intr-o tigaie punem la prajit putin unt si o ceapa mica rosie taiata marunt, timp in care noi taiem felii mici somonul afumat.

Cand am terminat de taiat somonul il si adaugam in tigaie. Amestecam de cateva ori, nu cred ca l-am lasat mai mult de un minut.
 Dupa care adaugam smantana dulce! Amestecam si lasam sa scada putin.  

Punem sosul peste paste si mancarea noastra este gata! F usor de facut, cu un gust deosebit. Este o mancare f des repetata la mine in familie. Ne incanta pe toti.  In farfurie eu am preserat si Oregano peste, dar chiar nu trebuie, este in plus. Nici nu ajuta, nici nu complimenteaza somonul cu nimic deci mai bine fara. 

Pofta buna! Giovanna

8 comments:

  1. Foarte bune pastele gatite asa. Vecina mea face destuld e des insa fara ceapa. De notat si incercat ! :).

    ReplyDelete
  2. @ amalia - de fapt ele se fac fara ceapa, insa eu la restaurantul de care vorbeam le-am mancat cu ceapa, si mi-au placut f mult, asa incat le fac acum si eu asa. te pusi

    ReplyDelete
  3. astea tre sa le fac si eu....pacat ca sotul nu-i iubitor de paste....haha portie dubla pt mine:)))

    ReplyDelete
  4. @ just me - merita incercate! sunt bestiale

    ReplyDelete
  5. Faina reteta si rapida tare..pacat ca nu suntem iubitori de somon afumat...dar merita incercata:)
    Pupici

    ReplyDelete
  6. cred ca merge si cu peste normal, am destul de mult in congelator si nu stiu in ce fel sa-l mai fac, buna idee, imi pun sotul la treaba :))

    ReplyDelete
  7. @ CCCris - nu stiu. sa imi spui si mie daca incerci. somonul afumat, este cam aparte si nu prea seamana cu alti pesti. dar poate e ok.

    ReplyDelete
  8. am vrut sa incercam ,pacat ca am uitat sa luam paste :))

    ReplyDelete