Pages

Friday, December 16, 2011

Piept de pui cu curry, mere si struguri la cuptor

Una din mancarurile mele preferateee!!!!!
Desi sunt inebunita dupa multe altele, aceasta mancare o fac de cel putin 10 ani si de fiecare data cand o fac spun: da, preferata mea:)
 Intr-o tava de cuptor punem pieptul de pui taiat cubulete, adaugam ulei de masline, sare, piper cu lamaie, curry si ierburi aromatice.

 Taiem 3- 4 mere bucatele si le adaugam peste pui. Spalam strugurii si ii adaugam si pe acestia in tava. Daca sunt f mari ii taiem in jumatate.
Introducem tava la cuptor timp de 30-40 minute, pana cand vedem ca puiul este alb.

 Scoatem tava si adaugam peste ciuperci feliate din borcan sau proaspete, si felii de cas. Mai lasam 5 minute la cuptor si putem servi.

Noi am servit alaturi de un mix hawaian din comert:) nu e timp de toate:))

Fenomenalaaaa!!!!! Giovanna

6 comments:

  1. mai mai..ce mancare... suna interesant... dar ai mei nu cred ca ar manca pui cu mere...
    Eu as incerca ca sigur e buna.
    pupici

    ReplyDelete
  2. interesanta combinatie! Arata foarte bine!

    ReplyDelete
  3. Delicioasa combinatie! Imi place tare puiul cu struguri la cuptor !! Cat despre adaosul de mere, nu pot decat sa te felicit! pupici

    ReplyDelete
  4. imi place mereu ce vad la tine mai ales ca ai mereu retete interesante! "Jos palaria"

    ReplyDelete
  5. Cred ca reteta asta este super buna.O sa o fac si eu chiar azi.Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    ReplyDelete
  6. @ misschocolat - e preferata mea:) sa imi spui daca ti-a placut.

    ReplyDelete