Pages

Saturday, June 2, 2012

File de cod cu rosii si mirodenii


Ingrediente:

fileuri de cod
2 cepe
4 catei usturoi
1 lingura chimion
1 cutie pasta de rosii (400 gr)
2 rosii mari
ulei de msline
1 lamaie (optional)
1 legatura patrunjel verde
sare 
piper

 Taiem rosiile rondele. Intr-o tava de cuptor punem ulei de masline si fileurile de peste. Asezam deasupra feliile de rosii.

 Intr-o tigaie calim putin ceapa, usturoiul si chimionul in cateva linguri de ulei de masline.

 Adaugam sosul de rosii, sarea si piperul.

 Turnam toata compozitia in tava de cuptor peste fileurile de peste, presaram patrunjel verde si introducem la cuptor timp de aproximativ 30 min.

Serviti cu lamaie stoarsa daca doriti, alaturi de o garnitura de cartofi.
Pofta buna! Giovanna

4 comments:

  1. Mmm imi lasa gura apa... zau asa!! Trebuie sa incerc si eu... noi nu mancam peste des :(

    ReplyDelete
  2. Buna ziua. Imi face o deosebita placere sa citesc blogul dumneavoastra si sa vad ce mai este nou

    in blogosfera culinara. Mi-ar face deasemenea placere daca ati dori sa facem un schimb de link.

    Blogul meu este www.retete-sanatoase.ro .Astept cu drag un e-mail de la dvs, pozitiv sau negativ

    la adresa office@retete-sanatoase.ro

    Cu stima,
    Anda Marinescu.

    ReplyDelete
  3. Am sa fac si reteta asta..Pup:)

    ReplyDelete