Pages

Tuesday, February 1, 2011

Midii - aperitiv

 Din nou sotul meu:))) asta nu puteam sa o ascund:)) doar i se vad mainile:))
Midiile se spala si se curata de alge.

 Apoi se pun intr-o oala cu apa la care adaugam doua lamaii stoarse si taiate bucati, 2 ardei mici cayenne, putin ulei de masline, otet si sare si piper.  Punem la fiert.
Cand midiile se deschid, inseamna ca sunt facute. Se scot intr-un bowl si  se consuma ca si aperitiv. 

Si cu asta am incheiat seria aperitivelor deocamdata. Saptamana trecuta am avut invitati si am pregatit cateva aperitive, de aceea postarile acestea numai cu aperitive.

Giovanna

3 comments:

  1. Nu am mancat niciodata. Am mai vazut retete de midii dar nu m-am incumetat sa fac:) Pupici

    ReplyDelete
  2. @ just me - yap:))

    @ Bianca - eu sunt parere ca trebuie incercarte toate. altfel pierzi mult in viata. pusi

    ReplyDelete